مصاحبه آرشیو خبر ها
بازی دشوار در جنوا با هنرنمایی پیـرلو !

بازی دشوار در جنوا با هنرنمایی پیـرلو !

کاپیتان یوونتوس توانست با مهار پنالتی ، یوونتوس را در زمین نگه دارد و با روحیه ای که به بازیکنان منتقل شد و هنر نمایی پیرلو ، در نهایت یوونتوس 3 امتیاز شیرین را کسب کرد .

جانلوئیجی بوفون در مورد بازی با جنوا و شرایط یووه گفت :

" این بهترین بازی فصل جنوا و البته بیش از آن ، بدترین بازی یوونتوس بود "

" جنوا بازی خوبی را با صرف ِ انرژی و قدرت زیاد انجام داد و فکر می کنم اگر بخواهیم نیمه پر لیوان را ببینیم ، ما خوب کار کردیم زیرا نشان دادیم که فشار را تحمل می کنیم "

اعتقاد و اظهار نظر پرندلی در مورد شما ؟

" فکر می کنم که این تنها یک شوخی بود و تصور می کنم که او خواست همه را برای حضور و تلاش بیشتر تحریک کند "

" قدرت بالا و کیفیت بازیکنانی که در تیم هستند ، یک تیم را تشکیل می دهند "

"برای رسیدن به هدفی که در پیش داریم باید همه بازی ها را خوب بازی کنیم و بالاترین کیفیت را به نمایش بگذاریم . ما تنها به لیگ سری آ فکر نمی کنیم ، اما در مقابل فیورنتینا هم کار دشواری وجود دارد "

" تعریف و تمجید زوف از من باعث افتخار است . او یک نماد و افسانه برای مردم و هواداران است و تعریف او برای من یک افتخار و دستاورد بزرگ محسوب می شود "

" بازی روز پنج شنبه بازی دشواری خواهد بود . باید منتظر ماند و دید که چه اتفاقی خواهد افتاد ، اما فکر می کنم که روز پنج شنبه همه بازیکنان فیورنتینا به پیروزی برابر ما فکر کنند "

" ما در این فصل بازی سختی را در فلورانس انجام دادیم . بازی دشوار و البته عجیب . شاید تمام بازی ها در خود یک و یا چندین نکته عجیب و غیر قابل باور داشته باشد . مانند همین بازی ، زیرا جنوا صاحب ضربه پنالتی شد ولی در خانه آن را از دست داد و در ادامه در دقایق آخر توسط پیرلو مجازات شد "

" برای ما پیروزی بسیار مهم است . از دقیقه اول بازی تا انتهای بازی و از اولین نقطه زمین تا دورترین ، همه باید مبارزه و برای پیروزی تلاش کنیم "

" مطمئنا پیروزی هرگز بد نخواهد بود و اعتماد به نفس و روحیه شما را بالا می برد و شما را سرحال می کند . ما می خواهیم بازی بهتری در فلورانس انجام دهیم و این بسیار مهم است برای ما "

" روز پنج شنبه فکر نمی کنم که تیمی از پیش صعود کرده باشد . همه چیز برابر خواهد بود . ما هم مانند فیورنتینا برای صعود تلاش می کنیم . مطمئنا بازی آسانی نخواهد بود ، و ما بازی همیشگی خودمان را انجام می دهیم "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: